Lapok - Pages

Wednesday, March 2, 2011

Új dobozok és javítások

Az utóbbi egy hetet a műanyag dobozokon levő lyukak javítgatásával töltöttem: a szigszalagba szúrt lyuk nem vált be, helyette előkerestem az ezer éve vásárolt vékony rézlapot, és most végre felhasználom valamire - azokból vágtam ki kb 1*1 centis darabokat, amikbe pici lyukakakt fúrtam.

Csináltam két új kamerát is, az egyik egy kicsi dobozka, 2.7*3 centis, még a legutóbbi fogászati sorozatkezelésemkor kaptam ebben a szájfertőtlenítő tablettákat (brrr, még most is kiráz a hideg, eszembe jut az íze ...)

A 07-es kamera



A másik egy "háromszemű", olyan mint a kettes, csak három van egymáshoz kötözve, így körbe lát. Igaz szerintem nem lesz 360 fokos látószöge, inkább 3*90 fokos. Kíváncsi leszek ...

Kép még nincs, de ez lesz a nyolcas kamera.

És még valami: a facebookon megkeresett egy lengyel srác, aki globális szolárgráf projektet tervez, és küld nekem egy kamerát, amit ki kell majd helyeznem és ha kész a kép, neki visszaküldenem, yessz.



Alig várom, hogy lássak egy "igazi" kamerát közelről.

No comments:

Post a Comment