Lapok - Pages

Sunday, March 27, 2011

Kettes doboz - elveszett ...

Sejtettem már az elején, hogy olyasmi lesz ez, mint a geocahing: néha bizony eltűbbek a dobozok. Persze idővel javul majd az álcázási technikám, a most készülő "B" sorozat pl már kevésbé lesz feltűnő, mint a kettes doboz a fehér és kék szigszalagmintával ...

Szóval ma voltam egy rövid sétán Julival, altatás céljából (ami csak félig jött össze, mert amint visszaértünk, újra felébredt ...), és elsétáltam a híd felé, ahol a kettes doboz volt kirakva, hát a doboz nem volt ott ... sajnálom, pedig pont be akartam venni, hogy megnézzem, milyen képet ad.

A dilemma pedig a következő: rakjak-e oda, ahonnan már elveszett?

Tegyek-e papírt a dobozokba, ami röviden leírja, miről is van szó? (Ez pipa asszem ...)

Legyen-e link abban a leírásban ide - ennek az a veszélye, hogy ha valaki genya, esetleg felkutathatja a többi dobozt is és ezokat is begyűjtheti. Nem szép dolog előre rosszat feltételezni az emberekről, dehát a troll az troll ...

Update: Ma az oviból hazafelé jövet láttam a fősuli előtt egy darabot a dobozt borító szigetelőszalagból, így sajnos nyílvánvaló lett, hogy valakik elvitték (és nem mondjuk a szél sodorta a patakba, amivel még ki is békültem volna ...)

No comments:

Post a Comment