Lapok - Pages

Monday, May 30, 2011

Gyors check és egy téves riasztás

Tegnap átutazóban Budapesten vethettem egy pillantást a parlament elé kitett B11/1-es kamerára - jól van, 45. napja volt tegnap. Aztán délután felhívott Dani, hogy kint van a Diósgyőri várnál, és a Global Solargraphy Projekt GSP-J kamerája is jól van, immár 75 napja gyűjti a fényt ... dupla jee ...

B11/1 a Parlamenttel szemben


GSP-J a diósgyőri vár mellett

Ma reggem munkába jövet megnéztem a múlt héten kitett 11/2-t is, ezt a Bregyó melletti erdőben félig a földbe ástam - hát kétszer is oda kellett néznem, hogy megtaláljam, pedig még a fát is megjelöltem, hogy könnyebb legyen ... Úgy látszik, bejön a "szemétnek álcázom, akkor úgyse nyúl hozzá senki" taktika.

A 11/2 földbe ásva egy fa tövében

Nem volt ilyen sikeres néhány amerikai "kollega", akiknek a kameráit (nyilván az évek óta felfokozott terrorpara miatt) bombának nézték a washingtoni egyetemen, gondoltam már én is rá, és itt is azt tanácsolják, hogy valami infót rakni kell rá, hogy ha valaki megtalálja, ne higgye azt, hogy valami félelmetes robbanószerkezetet lelt.

No comments:

Post a Comment