Lapok - Pages

Thursday, May 26, 2011

B5/2 és B6/1 bevétel és szolárgráfok

Bevettem ma két kis kamerát, és egész jó képeket csináltak.

B5/2 - 51 nap ISO 200-as papírra
 A B5/2 a tesco elé egy lefűrészelt fatörzsre volt ragasztva, úgy látom, hogy megpróbálta valaki leszedni (vagy véletlenül nekimentek a fűnyíróval). Titokban abban reménykedtem, hogy talán látszódni fog a felirat a táblán, középen - talán egy hosszabb exponálással az is kijön majd ...

B6/1 - 45 nap ISO 250-es papírra
A B6/1 a vidámparki tó partján egy fára lett ragasztva, reméltem, hogy talán látható lesz rajta a csillagvizsgáló, mert arról mindenképpen szeretnék egy jó képet készíteni, hát ez túl messze lesz azt hiszem. Mindenesetre egyértelmű a tükröződés a tavon, a belógó faágak (igaz kicsit bemozdultak a szeles időben, úgy tűnik ...), a rejtek meg tuti volt, eleinte még nekem is alaposan oda kellett néznem, hogy megtaláljam, hova is tettem.

No comments:

Post a Comment