Lapok - Pages

Thursday, February 24, 2011

Kettes bevétel és szolárkép

Tegnap, 2011-02-23-án hazafelé jövet bevettem a kettes dobozt. Biciklivel voltam, szénné fagytam, de legalább felavathattam (volna) a szkennert ... (ha működne)

Ezt vártam ...
És ilyen lett ...
2/2
2011-02-01 - 2011-02-23 - 22 nap



Határozott előrelépést tapasztalok, bár a képen látszik azért az is, hogy nem túl sok napsütéses óra volt az elmúlt huszon-egynéhány napon ...

Egyértelműen látszik két (ha nagyon akarom három) csík, a horizont, és az is, hogy a pozicionálást még gyakorolni kell. Remélem nem a papír ilyen béna, de ez nemsokára kiderül, mikor kinyitom a hármas és négyes dobozokat. Azokban különböző papír van, a hármasban ugyanilyen, mint ez, a négyesben meg keményebb.

Ja, itt egy link, hogy milyennek kellene lennie kb ... hát elég messze vagyok még a céltól. Ez kb ugyanolyan méretű kamerával készült ...

No comments:

Post a Comment